Pasūtīšanas procedūras apraksts
Ja kādā no lapām ir poga “Pirkt” (dāvanu karte), pēc tās nospiešanas jūs tiksiet novirzīts uz pasūtījuma apstiprinājuma un maksājuma/piegādes veidu izvēles lapu.
Tur jums būs jāatzīmē rūtiņas, lai piekristu mūsu publiskajam piedāvājumam, un jāspiež poga “Apstiprināt”, pēc tam jūs tiksiet novirzīts tieši uz maksājuma (ja nepieciešams) vai informācijas par pasūtījumu lapu.
Maksājums ar bankas karti
Maksājumi ar bankas karti tiek pieņemti, izmantojot “Stripe” interneta maksājumu sistēmu. (stripe.com)
Lai veiktu maksājumu, izmantojot bankas maksājumu karti, jāveic šādas darbības:
- Veiciet pasūtījumu
- Ievadiet kontaktinformāciju
- Noklikšķiniet uz pogas “Apstiprināt” (tādējādi jūs piekrītat mūsu publiskajam piedāvājumam un tam, ka esat pārbaudījis ievadīto informāciju, vai tajā nav kļūdu).
- Lai veiktu maksājumu, noklikšķiniet uz pogas “Maksāt”.
- Pēc novirzīšanas uz bankas drošo lapu ievadiet kartes numuru (16 ciparu), derīguma termiņu, kartes īpašnieka vārdu (latīņu valodā, kā rakstīts uz kartes) un unikālo trīs ciparu kodu:
- Ievadiet savu e-pasta adresi, lai saņemtu maksājuma čeku, un jums būs jāievada arī sava valsts vai reģions.
- Nospiediet pogu “Maksāt”.
- Veiksmīgas operācijas pabeigšanas gadījumā tiks parādīts attiecīgs paziņojums.
Stripe drošais serveris izveido šifrētu savienojumu, izmantojot drošu TLS protokolu, un konfidenciāli pieņem klienta maksājumu kartes datus (kartes numuru, kartes īpašnieka vārdu un uzvārdu, derīguma termiņu un CVC/CVC2 bankas kartes kontroles numuru).
Pēc maksājuma veikšanas, izmantojot bankas karti, ir nepieciešams saglabāt saņemtos kartes čekus (maksājumu apstiprinājumus) salīdzināšanai ar kartes konta izrakstu (lai apstiprinātu veiktos darījumus strīdīgu situāciju gadījumā).
Gadījumā, ja pakalpojums netiek sniegts, sazinieties ar mums pa tālruni +371 287 23286 vai e-pastu info@extrareality.lv. Vadītāji sniegs jums padomu.
Ja maksājums tiek veikts ar bankas maksājumu karti, atmaksa tiek veikta uz karti, no kuras tika veikts maksājums.
Piegāde
Ja precei ir pieejama piegāde (kas būs norādīts pie kases), mēs sazināsimies ar jums pēc pasūtījuma un maksājuma informācijas saņemšanas, lai apspriestu piegādes laiku un veidu. Par piegādi parasti tiek iekasēta maksa, izņemot dažus gadījumus.
Pēc vienošanās jūsu pirkums jums tiks piegādāts ar kurjerpastu, pa pastu vai elektroniski (pa e-pastu vai sms).
Kompensācijas un pasūtījuma atcelšana
Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu jebkurā laikā pirms apmaksas. Ja klients vēlas atcelt pasūtījumu pirms tā saņemšanas pēc apmaksas tīmekļa vietnē, viņam/viņai jāsazinās ar mums pa tālruni +371 287 23286 vai e-pastu info@extrareality.lv.
Atmaksa, ja maksājums veikts ar bankas karti, tiek veikta uz karti, no kuras tika veikts maksājums.
Iegādājoties dāvanu kartes, ja kādu iemeslu dēļ mēs nevaram sniegt Jums pasūtīto pakalpojumu (piemēram, organizators ir pārtraucis darbu), to var apmainīt pret citu līdzīgas vērtības karti pēc Jūsu izvēles.
Pamatinformācija
SIA "GOESCAPE"
TAX ID NUMBER: 5252990401
Varšava, iela. Długa, 29, indekss: 00-238
PKO Bank Polska: 20102010420000820205796166
IBAN: PL80102010420000890205782133
BIC SWIFT BPKOPLPW
info@extrareality.lv