Pievērsiet uzmanību! Šis ir lomu spēles uzdevums (nevis kvestu istaba). Par atšķirību varat lasīt šeit.
Senos laikos notika liela nelaime, un vikingu salās iestājās tumsa. Pat lielais Odins nespēja palīdzēt saviem bērniem. Pie vainas bija Jarla (cilts vadoņa) liktenīgā kļūda. Ar savu necieņu viņš sadusmoja dievus un noveda to lāstu pār visiem saviem brāļiem un māsām.
Kopš tā laika salas iedzīvotājiem nav bijis miera. Katru gadu dievi atņem visus dzimušos karavīrus, kas līdzinās vecajam cilts vadonim. Karavīri cenšas maldināt dievus, maskējoties un slēpjot savu patieso identitāti. Taču ir pienācis laiks, kad, pateicoties vikingu lūgšanām, nornas ieauž gaišu likteņa pavedienu, un lāsts var tikt noņemts.
Karavīri ir aizmirsuši savu drosmi, godu un zaudējuši savu slavu, tagad viņiem jāatgūst kādreizējais Spēks. Bet tagad tu vari viņiem palīdzēt to izdarīt!
Programmā:
Uzdevums: Cīņa ar Finrīru (milzu vilku).
Runikas šifra apgūšana.
Vēršanās pie orākula.
Kvesta dalībniekiem:
jāatklāj leģenda par to, kā Jarls aizvainoja dievus.
Palīdzēt karavīriem atgūt savu agrāko izskatu. iemācīties būt īstam karotājam.
Laiks: no 2,5 stundām līdz 24 stundām vai ilgāk.
Kvests ir izbraukuma un to var rīkot jebkurā vietā: mājās, kafejnīcā, iznomātā spēļu telpā.
Kvestam vēl nav nevienas atsauksmes! Tas nozīmē, ka par pirmo pārskatu par šo uzdevumu jūs saņemsiet vairāk pieredzes.